TOFFEL VS ENSAMVARG

Fördelar med att vara i ett förhållande
Du behöver inte raka benen (Pga ren lathet.)
Du får ligga närsomhelt (Med någon du faktiskt gillar att umgås med.)
Du får en extra julklapp (Happiness)

Fördelar med att vara singel
Du behöver inte raka benen (För ingen kommer känna på dom ändå..)
Du får ligga närsomhelt (Med hur många som helst. tex han snygga Martin, eller hette han Markus?)
Du slipper betala för en extra julklapp (Och kan lägga pengarna på en god Rosa pantern eller två.)

Kommentarer
Postat av: neli

vilken mysig blogg du har :)

2010-10-24 @ 23:41:49
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Marielle

just nu har jag 2 tävlingar på min blogg och båda avslutas på söndag (24/10). Vinsterna är ett high heel-halsband från merasmycken.se och skosmycken från by M design. Vad gärna med!

(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



ha en bra dag!

kram

Postat av: Kristina

Härlig blogg, det var lagom mycket att läsa :)

2010-10-28 @ 22:33:15
URL: http://kriistiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0