WHAT'S UP

VAD HÄNDER MED VÄRLDEN? Ingen som vet. Nu sitter jag här för att Dennis är och "handlar" utan mig. Jag undrar varför jag inte fick följa med. Störigt. Det är trots allt min födelsedag snart och då ska man vara snälla mot varandra.

Annars?
På det senaste har jag utnyttjat H&Ms "20 % på ett plagg kampanj" som fan. Har dom två olika kassor får dom skylla sig själva. Det är överraskande hur man kan fejka förvåning.

Jag har flera nätter i rad drömt mardrömmar om att Arbetsförmedlingen jagar mig.

Alla hjärtans dag/"vi har stått ut med varandra i ett halvår dagen" firades i söndags med biobesök, unospelande, tipsrunda och mycket mat på restaurang. Okej jag ljög. Vi gick inte tipsrunda. Men det hade varit roligt.

Sen har jag nog varit lite coolare än vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha palla mardrömmar xP

2010-02-18 @ 14:43:07
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 16:31:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0