BLIR SÅ LACK

Idag bekämpade jag en av mina stora rädslor i denna hemska värld. Jag gick till tandläkaren. Först när man kommer in möts man av lugnande panflöjtsmusik. Jag tror det är ett försäljarknep. Iallfall så fick jag genomlida processen att bita i den hårda jävla skenan som dom tillverkat för munnar i storlek alá någon som kan få in en banan på tvären. När jag inte tror det kan bli värre så får jag lack också. Nuförtiden kan man se på tv i sin mobiltelefon och ringa till andra sidan atlanten, men inte fan har dom uppfunnit en lack med god smak. Jag hade inga hål iallafall.


Kommentarer
Postat av: Ellan

det ligger något i det du säger alltså =D

2009-10-28 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0