VAMOS A LA PLAYA

Det är nu mitten av maj. Det är snart studenttider, och vad kommer med studenten - just det, sommaren. Inget kan som lite Beach 09panik få fart på människor. Jag har nu tänkt på vad jag måste göra för att åstadkomma den där kroppen alá Baywatch.


Dricka mindre sprit
Hade varit jävligt bra samt ekonomiskt egentligen. Det enda alternativet
här är att bli ett groggluder/gräva ner sig. Långt ner. Skål!


Börja träna på ett coolt gym.
Gym är tjockisförnedring på hög nivå, och så ska man dessutom betala för det? Nja
jag känner mig inte manad att frivilligt trängas på ett gym tillsammans med solarieskadade människor som har lårmuskler som kan liknas vid en D-ponnys.


Fixa den där snygga brännan.

Jag ångrade mig i samma stund som jag skrev rubriken med tanke på att kritor har mer pigment än mig.


Dra ner på ciggen.
FU Nej det behöver jag inte. Man kan vara snygg och rökare samtidigt! Tror jag..


Äta mindre onyttigheter.
Då kan jag lika bra säga upp bekantskapen med alla jag känner. Vad vore en ostbågskväll utan ostbågar?





                 Jag, Juni -09.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha du är för söt min fur, men ja älskar dig för den du är!!! :D <3

2009-05-14 @ 20:02:06
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt

2009-05-17 @ 23:17:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0