LITTLE MISS SUNSHINE

Jag har gjort en chrillebooi är lite..orange för tillfället. Men det ska lägga sig snart. Sitter här och väntar på att desperate housewifes ska börja och lyssnar på musik och msnnördar mig. Kan lika bra dela med mig av min musica.. 

V 22'S LÅTTIPS FRÅN DJ KLIN:
Asher Rot - I Love College
Shwayze - Buzzin
Lauren Wolff - No Stress
Van Morrison - Brown Eyed Girl
Timbuktu - Strö lite socker på mig
Curtis Mayfield - Move on up
Neil Young - Heart of Gold
The Hooters - 500 Miles
Promoe - Dekadansen (Siestapepp)
Paul Simon - You can call me Al
Chords - Luckiest Man Alive

                                                                            Sa jag att jag var orange?

Kommentarer
Postat av: Fanny

The Hooters - 500 Miles



Tack du anar inte hur länge jag har letat efter denna låten xD <3

2009-07-29 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0