DI LEDIGA DI KAN

Fan jag har inte uppdaterat på ett tag nu, det är ganska stressigt nu när man är ledig heela veckan! He he. Har somsagt slutat på praktiken, det var ett kärt avsked från alla barnen och även mina handledare. Fick 200:- i biocheckar och en chokladask som tack för min insats, vilket jag blev väldigt glad för. Jag har även hunnit mecka lite med tältet med Mimmi. Bara en vecka och två dagar kvar nu! Idag for jag till lund och införskaffade mig massa (o)nödvändiga grejer och fick pratat med barberaren. Ikväll blir det antagligen till att chilla med desperate housewifes och kanske lira litta poker sen!



Vet någon hur man får bort nagellack från datorn och mobilen? Vågar inte riktigt använda aceton..

mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0