WONT LET YOU GO

NU SKA JAG FAN BERÄTTA OM HELGEN.

Fredagen började jag jobba 12 45 och satte genast på mig förklädet och började baka kärleksmums åt 50 personer som skall komma på drop-in:et på onsdag & torsdag. Efter det var det mellis och barnen var glada hela dagen. Efter melliset visade jag barnen mina coola konster på kickbikes för att sedan gå in och spela bingo. Jag vann två pepparkakor och en grön glitterpenna (det fanns ingen rosa). Kl 17 00 hoppade jag på min lila fara och cyllade hem för att packa och sedan köra med Matte och hämta Anna på Lödde centrum. Vi hämtade Theo på värnhem, stack till lägenheten och lämnade av litta grejer.  Sen stack vi till mobilia och handlade. Efteråt hade vi en riktig familjemiddag med spagetthi och köttfärssås och kollade på Lets dance. 

Lördagen vaknade vi ganska utvilade, med tanke på att ha haft katter som gått på en hela natten. Och då är det inga små katter utan rediga bamsingar. Började dagen med gröt och mackor. Orkade inte fixa till oss utan stack jävligt sunkiga till mobilia. Fick en skymt av K på vägen. Det slår fan aldrig fel, när man är som fulast träffar man gamla flammor. Vi handlade jävligt goda(luktande) värmeljus för att förbreda oss inför earth hour som skulle inträffa. Galet att man tar det så seriöst, vi kollade ut genom fönstrena och det var ändå en del som släckte.  Senare på kvällen fick vi besök av G & K. Ölspelet slutar aldrig bra.

Söndagen vaknade jag 08 30 (eller ja egentligen 07 30) efter tre timmars sömn. Jag ville dö. Ångest, utkletat smink och bakfylla - på samma gång. Gick direkt upp och tog en cigg. Om det hade funnits ett hål man kunde sjunka igenom hade jag hoppat i det dirr. Anna och K var vakna och satt och åt frukost. Senare stack pågarna hem och vi med..

DÖD
Såhär kände jag, skjut mig...

Kommentarer
Postat av: Frugan din

<3

2009-04-01 @ 21:20:18
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Frugan din

<3

2009-04-01 @ 21:26:13
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0