SKEPP OHOY, CRAZY BOY!

Japp då har praktiken börjat. Jag känner mig som barn på nytt. Idag började jag halv tolv och jag hann med att hålla i en fotbollsturnering,  äta mellis, fingervirka och vinna tre gånger på uno (utan att fuska!). Jag hade nästan glömt bort hur det är att äta mellis med alla skorpor, krämer också måste man komma ihåg att torka sin egen plats. Annars är praktiken chill. Jag har redan hunnit få bli hårstylad av tjejerna och bli idiotförklarad av en pojke i trean när jag inte visste vad en paletonlog var. Det var tydligen en proffessor i dinosaurielära, som han skulle utbilda sig till. Tur att barnen har högre ambitioner i livet än mig..


Kommentarer
Postat av: Nelly

haha,måste få höra mer historier från din praktik!

2009-03-19 @ 09:04:04
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: Nelly

haha,måste få höra mer historier från din praktik!

2009-03-19 @ 09:04:06
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0