MEN VAD VET JAG?

Mitt öga är cp och jag vill skjuta det. Jag vet inte vad jag har gjort, men det är illrött och det kommer sekret ur det. Jo, det är faktiskt sant. Enligt en tids googlande.. Nej inte ska man gräva ner sig för detta lilla faktum. Då är det lika bra att slå sig till rätta i sängen och kolla på Tsatsiki, Morsan & Polisen istället. Jag har även fått praktik, vilket är helt underbart då det är nära och har världens underbaraste tider! Jag tackar aldrig nej till att börja vid 12 tiden..

Liten lista över viktiga saker jag fixat:
x Praktik
x Nageluppbyggning inför balen
x Fyllt på mitt spritförråd
x Betalt in pengar till balen

Liten lista över viktiga saker jag borde fixa:
x Väldigt lång lista..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0