JAG KRAVERAR SNART

Jag är inte sjuk. Eller jag inbillar mig det iallafall. Jag tycker det är så tråkigt att vara sjuk. Jag har tröttnat på att nysa stup i kvarten, klia mig i ögonen och umgås med mina vänner Panodil och Ipren, de börjar bli ganska uttjatade nu.  Frågan är om man ska trotsa gravitationslagarna och bege sig ut på galaj ikväll?  Jag menar det kan inte bli värre och det är jävligt tråkigt att sitta hemma.. Det blir antingen det eller sitta hemma med pizza och kolla igenom Sex And The City säsong 1-3 som en annan bokmal.  Jag har viljan men inte orken.  Jaja. Vi får väl se vad som händer. Jag har upptäckt att fler har börjat läsa min blogg nu när jag inte är speciellt aktiv, ganska komiskt!  Fan ta er, friska jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0