FISKARNA I HAVEN

Idag är det tisdag och det har varit studiedag. Jag tycker man borde ha studiedag en gång i veckan, minst. För att hålla er uppdaterade om mitt öga går jag nu på antibiotika och det går sakta men säkert framåt, tror jag. Hostan och förkylningen är kvar men jag hoppas att jag mår bra imorgon så jag kan komma till skolan och mysa med alla gullungar!!! Idag har jag varit sleden men trots detta var jag på mormors 45-årspartaj. Eller ja hon fyllde egentligen inte 45 men hon påstar varje år att det är hennes 45årsdag vi firar.  Så vi har gett med oss och hon får alltid ett kort där det står "Grattis på 45-årsdagen". Jag tror jag ska föra den traditionen vidare.. Nu ska jag och fassan kolla på Den rätta för Rosing och sen Andra Avenyn. 

snyggelinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0