EN HELG EN ÄLG

Fredags var det galnaste på länge. Var först i skolan och skrev massa dikter, sen handlades det lite. Senare stack jag och Mimmi och fetade oss på MC. Jag har ätit ute varje dag den här veckan, inte bra egentligen men vem kan klandra en när nudelboxar är så gott och man inte har orken att laga mat? Jag kommer säkerligen bli en såndär människa som använder sin ugn till förvaringsutrymme för skor om jag fortsätter i denna takten. Ni förstår min kära pappa är out of town och därför blev det fest i fredags. Helt galet. Det hånglades vilt och friskt, spriten flödade, folk spydde och tre vinglas gick i kras. Vid sextiden på morgonen däckade jag i min säng och lyckades sova halvt i tre timmar med låten Infinty på repeat som bakgrundsljud. När jag vaknat mådde jag inte så bra. Tog en huvudvärkstablett och lyckades somna om en stund. Jag, matte och christina körde senare till shell och köpte potatissallad, ostbågar, cola och självklart cigg. Det kändes bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0