NU JÄKLAR!!!

Nu jäklar ska jag berätta om mitt ljuvliga liv, jag har inte uppdaterat på ett tag (Det är svårt att skriva snabbt med påbyggda naglar..) Jag ska nu göra en sammanfattning om de mest spektakulära händelserna som skett i denna junimånad. Jag kan börja med siesta.

Nu i efterhand är det här nog det roligaste året hittills, jag kan inte sätta fingret på varför. Jag måste göra en genomgång. Det kan vara för att vi hörde "Take me home, Country Roads.." ungefär 15 gånger om dagen. Eller att vi träffade en blond Alex Schulman.  Jag såg två halva konserter - promoe och timbuktu, Så sammanlagt kan man säga att jag såg en konsert av cirka 40 spelande. Jag är jävligt glad ändå! Jag och Mimmi var de enda tjejerna i campet och vi bodde med 8 horminstinna killar. Det var en..givande upplevelse. Vi hade även trevliga grannar som kom och rökte på i vårt camp ibland. Men trots att det var fyra bra dagar fyllda av svett, pilskhet, alkohol och glädje är det alltid skönt att komma hem till Löddeköpinge där det finns rinnande vatten och en toalett som det faktiskt går att spola på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0