LIVING THE GOODLIFE

Jag glömde säga att jag insjuknade i Siestasjukan direkt efter jag kommit hem och har fortfarande inte riktigt repat mig. Jag har inte varit i skolan på hela veckan men jag kunde inte stanna hemma från balen! Så klockan 8.00 på onsdagsmorgonen var det dags att gå upp.

Klockan 10 satt jag och Mimmi hos en barberare i Lund och fick vårt hårt snyggt stylat. Efter det käkade vi på BK och träffade Theo som även var min baldejt denna afton. Sedan bar det av till Anna för att träffa resten av alla snyggingar. Vi knäckte några cider (vad manligt det lät) och var allmänt snygga helt enkelt! Wardh, Simon, Jeppe och Coffe kom senare dit, fotografering skedde och stämningen var på topp! Sedan kom limmon och vi stekte otroligt hela vägen till Lund! Limousinen stannade utanför grand där det redan var hundratalet finklädda människor som minglade i parken. Middagen var kanske inte riktigt i min smak - men alkoholen var! Lärarna var även lite på kanelen och jag fick en väldigt fin kommentar från Andreas: "Klin, du är inte smart, men du skriver jävligt snabbt!". Det är nog det finaste en lärare någonsin sagt till mig.

Kvällen var underbar och jag skulle mer än gärna göra om allt en gång till.. Repris någon?


Kommentarer
Postat av: Frugan !

GÄÄÄRNA FÖR MIG :D <3

2009-06-08 @ 16:30:06
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0