HATAR MITT LIV

Nu har jag fått bekräftelse. Gud eller någon annan jäkel där uppe är verkligen ute efter mig. Allting går åt helvete för mig och denna dagen startade inte så bra heller.

Jag blev uppringd av min forna praktikplats (där jag nu står som vikarie) och fick ett röstmeddelande där de sa att jag kunde komma och jobba klockan 10. Jag blev glad eftersom det inte är fel med lite extra kosing såhär mitt i sommaren. Så jag ringer upp dom och säger att jag kan komma och jobba och får svaret - "Det har blivit ett missförstånd. Vi har råkat förväxla dig med en annan Caroline är på vikarielistan."  Tack för det Kävlinge kommun.

Note to self: Ge aldrig dina barn ett mainstream namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0