STRANGERS IN THE LIGHT

Tjena Bitches!

11 dagar har nu strövat förbi på det nya året. Trots detta har jag inte blivit varesig klokare, nyktrare och inte ens växt en enda millimeter. Vad fan är detta för skitår egentligen?

Nyår har jag ju inte skrivit om. Känns som om man borde göra det.
Jag säger därför att det blev för mycket champagne och för lite tacos.
Jag kommer inte ihåg något mer. Det man inte minns, det har aldrig hänt.

Helgen har varit god och bäst.
I fredags var det tjejmiddag med tacos(!) och vin. (Vuxenpoängen blir bara högre och högre!)
Ganska komiskt att vi tjejer satt och drick vin och sjöng singstar medans killarna hade ett
galaj för sig där de drack öl och spelade guitarhero.

/Bäst

Kommentarer
Postat av: Wictor

Därför man hade rysningar längs ryggraden hela helgen, fan det var för jävligt :o)

2009-01-13 @ 23:07:54
URL: http://vivahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0