I WANNA KEEP YOU

T9 är en bra uppfinning som underlättar i dagens samhälle då alla smsar varandra och det skall gå så fort som möjligt.
Tittade igenom min gamla mobil och hittade ord i "min egen T9-ordlista". Tycker det är konstigt att mina
ord inte finns med när man kan skriva "tomtebög". Här är några ord från min egen t9-ordlista:



Absinth, Allsång, Baccardi, Bambuskott, Bangar, Bdb, Billeberga, Budskap, Boots, BRB, Brylépudding, Bäzza,
Bögjävel, Cigg,  Daller, Dirr, Dresscode, Failade, Fasiken, Fasoner, Försovit, Hannukah, Hejvildt, Heting,
Historieböcker, Homeboys, Hora, Hunk, Humörsvägningar, Gymmet, Götet, Jävlar, Kaxa, Killtjusare, Knata, Konsonanterna, Kotte, Kåt, Laid, Levlat, Lurifax, Läskigt, Lödde, Marlboro, Morgonkvisten, Morgonsolen,
Morgonstånd, Odör, Pattar, Pallat, Pepp, Perrongsdam, Penetrera, Playar, Pudding, Pussar, Pök, Rackare,
Pågvask, Rakhyvel, Random, Rusningstrafik, Satiken, Shottarna,  Sjuttia, Sleden, Slummen, Smilbanden,
Sminka, Smirnoff, Snöman, Snygging, Spätta, Spyr, Stalker, Stekarjakt, Svennejävel, Störig, Stötdämparna, 
Strulat, Strularjeppe, SYNN, Telefonsex, Traska, Trälar, Tändare, Vakenhet, Vekling, Ugglor,  Wank,
Wasted, Åderpåle, Ömhetsbevis.

snake, någon?


Kommentarer
Postat av: Din Fru

lurifax <3 haha ( :

2009-01-14 @ 20:13:22
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Line

Blev lite nyfiken, i vilket sammanhang har du använt ordet "Hannukah"? xD

2009-01-14 @ 20:59:16
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: JB

Strularjeppe!!!! :O Varför har du med det? Snackar du skit om mig bakom min rygg, Klinis?

2009-01-19 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0