DONT YOU EVER DIE?

Idag är det tisdag och ännu en helg har passerat.
I fredags var jag och anna jävligt aktiva, vi hann med både en sväng på nova,
klippning, bio, resturangbesök, chilla hemma hos nyström och kvällen avslutades
med mattes tjugoårspartaj, Efter ett x antal vodkashottar och baccardifnaskeri var
jag jävlar i det igång, kanske lite för mycket. Det där med gränser har jag aldrig
förstått mig på.

Jag längtar redan till fredag, vilket betyder att det är helg med ny fest och nya groggar. Jag måste just nu ha något att längta till då jag är inne i det jag kallar  "döda-mig-långsamt-fasen" vilket innebär att jag vill kötta mobilen när den börjar ringa kl sex varje mörk jävla morgon. Jag skulle kunna döda bara för att få ligga kvar i min bögigt sköna säng och njuta av den ovärdeliga sängvärmen. Det är fasen jag är inne i iaf, men vad vet jag. Jag kanske bara är dum i huvudet.

Nu ska jag snart natta min bebis(aka datorn) men först ska jag käka vanlijglass och cigga litta.
Ay caramba!

jag är cool för att jag röker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0