READY FOR TAKEOFF

I skrivande stund är det cirka 4 dagar, 3 minuter , 7 sekunder och 11 hundradelar tills jag fyller arton!
(nu tänker ni säkert att "det är såååå 2008 att bli arton").
MEN INTE FÖR MIG BITCHES!!! 

Om 4 dagar kan jag bla:
Köpa mina egna ciggaretter
Ringa heta linjen
Köpa salpeter - helt lagligt!
Tänkte fira min bemärkelsedag med utgång i malmö/lund, bara att hänka om ni känner för det.


Idag har jag och Mimsipums varit i Malmö stad och satt sprätt på månadens sista pengar, och det känns jävligt bra.
Klockan är mycket och jag borde egentligen inte vända dygnet, men vad gör man inte på sitt sista sportlov ever.
Peace out wiggas.


Kommentarer
Postat av: nelly

fredag eller lördag? :o

2009-02-18 @ 10:25:52
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0