EN FET JÄVLA TISDAG

Idag har det gått fyra dagar på mitt artonåriga liv. Jag har redan hunnit köpa tre paket ciggaretter och ringt heta linjen fem gånger. Fredagen firades med fina människor och fina presenter hemma hos flenkan för att sedan bege sig till club retro med anna, max och hans bögkompis. På lördagen var det rave med släkten och sedan utgång i Lund. Det snöade som fan men frugan ,wardh & jag trotsade vädret och drack 4 cl shots för 64 spänn stycket samt Cosmopolitan med Julia och flera.  

Idag är det en helt vanlig ful jävla vardag, nämligen tisdag. Det finns massa saker som jag borde göra som jag förtränger. Som att fixa praktik (Jag hatar dig bortresta cpnyvångspraktikkvinna) och skriva mitt religionsarbete. Jag ska nog starta en egen sekt så jag kan skriva om den, med mig själv som högsta huvud såklart. Jag har alltid tyckt det är lättare att skriva om saker som man själv upplevt.

/Er favoritmongolid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0