CINEMATOGRAFEN OCH DU

Igår var jag i Malmö och lekte med Fanny och Elliot. Det blev bio och mys och massa prat. Vi hann till och med en nattaglass. När jag var på bion var jag fast i filmen men jag kom ändå att tänka på lite saker. 

På en biograf är det inte okej om:
x Man talar högt under filmens gång.

Det borde införas fler munkorgar i Sverige.

x Man plötsligt får ett behov av att urinera.
Det är ett tecken på att Gud är sne. Eller att man druckit för mycket.

x Inte stänger av mobilen och en låt som "Relax dont do it" börjar spelas.
Funktionen ljudlös, någon?

x Man hamnar vid folk som prasslar och har sig.
Varför köper man enbart godis som låter?  

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, Jag hatar också folk som prasslar :P

2009-08-02 @ 14:28:42
Postat av: sannanilsson

Tävling i min blogg. :)

tävla om en länk till i min blogg i en vecka

och ett inlägg så du kan få fler läsare.

så gå in och tävla .

kram

2009-08-12 @ 20:32:34
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: Nick Reilly

Relax don't do it hahah klockrent

2009-09-03 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0