HARD WORK WORK

Hallå era mugglare!

Praktiken är sjukt chill och jag är glad eftersom jag har fått vikariat under sommaren! Om det är någon som är sjuk/de behöver extrafolk är det jag (CAROLINE LINDER) som de ringer så jag får rycka in! Oh happy day...

Barnen är väldigt snälla mot mig, förutom idag när en unge råkade kasta en kubbpinne på mitt smalben när vi spelade kubb. Ont som fan gjorde det, men jag fick en kram och en teckning efteråt så det blev lite bättre av det. Imorgon är det fredag och jag jobbar stängning (12.45 - 17.20). I helgen har jag även planerat att hitta min blivande balklänning och gå ut och spendera pengar på alkohol.


Skepp óhoj, crazy boy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0