EN ORGASM, TACK!

I fredags var det lungt på jubb. Började kl 13 och avslutade dagen vid 17, Men något oväntat hände, Andreas kom och hälsade på! Både jag och barnen var väldigt förvånade över detta. Jag fick förklara att det inte var min pojkvän utan min lärare och han fick berätta för barnen varför han pratade med en annorlunda dialekt..
På kvällen blev det utgång med Anna i Malmö. Vi beställde orgasm och shotlines, sen var kvällen perfa! Vi hamnade i vip rummet och blev fotograferade och shit. Efterfest i vellinge är aldrig heller helt fel..
lördagen vaknade jag vid 17 30 och kände mig inte alls på topp. Det fick bli en kväll med mina goda vänner telefonen, ostbågar och robinson. (Pallar inte att Billing åkte ut btw..)
söndagen stack jag och mimmi in till enté och spatserade. Kirrade en studentklänning, känns skönt att det är fixat! Nu återstår det bara tusen andra grejer!


snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0