DÖDA MIG LÅNGSAMT

Hallå era dieselråttor!
Jag hatar den här dagen, lite iallafall.. Stack somsagt till skolan med Wardh. När vi kommer dit säger Linus att han inte har tid att vänta på oss när vi skriver prov. Så vi kunde inte göra något prov, utan får göra det nästa vecka istället.. Gah. Fick iallafall lämnat in lite rester och ta en cigg vid skolan. Vi stack senare till BK och beklagade oss.. Annars var praktiken chill de två timmarna jag var där, det var nämligen småstjärnorna idag. Underbart med barn som dansar i otakt och inte riktigt sätter alla toner till Cara mia, Empty room och Jennie let me love you.
Sjukt störigt att jag inte fick gjort provet idag, hade varit skönt att ha det avklarat nu när det är så mycket annat jag måste fixa. 


Funderar på att ersätta trycket STUDENT 2009 till STRESSAD 2009 på mina studentkläder..

dö hora

Kommentarer
Postat av: fdfd

fdfd

2009-05-19 @ 23:23:28
Postat av: johj

2009-05-19 @ 23:23:44
Postat av: Anonym

hej

2009-05-19 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0