VÄNTAR PÅ ATT TIDEN SKA GÅ

sitter här framför datorn dag numero två av tre på min vita helg, och har precis duschat samt målat naglarna rubinstensröda(!)  medans jag väntar på att de ska torka skriver jag här, kan låta idiotiskt men det funkar. jag kan även berätta att ikeasyndromet biter även på familjen linder då vi åkte in med inställningen "vi ska bara titta", trots detta kom vi hem med tre fullpackade påsar och en ny stor spegel, jävla jedi-mind-tricks-ingvar kamprad. ida kommer hem till mig vid fem och jag har övertalat pappa att vi ska äta kinamat så det blir nog naaajz med lite nudlar,ris,pinnar och sånt. efter maten bär det av till lund för att se patrik 1,5 med anna. kommer säkert vara mycket folk med tanke på att det var premiär igår, men för att se det från den ljusa sidan innebär det statistiskt sätt att det kommer många fler puddingar än vanligt.


/Er favoritbloggare Klin
(Blondinbella, släng dig i väggen!)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ah, fan vad bra du skriver, du inspirerar mig klinex :> men hade du inte en identisk blogg innan?

2008-09-14 @ 12:13:04
Postat av: Jossan

HAHA, Blondinbella! Hon kan verkligen slänga sig i väggen. Du är mycket roligare! ;D

2008-09-24 @ 21:36:38
URL: http://josephineb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0