MY HAND IS A SHOTGUN

äntligen är mördarmåndagen över. varför har jag gett denna underbara veckodag ett sådant öknamn är för att jag skulle inget hellre än att vilja mörda den. man måste gå upp tidigt och slutar så jävla sent. aktiviteter efter skolan är inte ens att tänka på, eftersom det känns som om man gått igenom en mangel tur och retur. på tal om tur och retur så ska jag och anna till grannlandet imorgon, förhoppningsvis kommer vi hem helskinnade och med en jävla massa dricka. eftersom jag inte tog bussen hem idag utan blev hämtad, hann jag och fassan sticka till centan och jag fick ett par nya jeans. göttmos.

dagens ord: horskor

/ACL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0