KVÄLLEN MED STORT K

här sitter jag och lyssnar på timbuktu och känner peppen inför kvällen. klänningen är fixad, jag är dyduschad och det bästa av allt - jag har mycket alkohol som skall förtäras ikväll! för när solen har gått ner ska nämligen wardhis fira sin födelsedag, och jag har på känn att det kommer bli riktigt roligt! uppdaterar om ev. roliga händelser imorgon, om jag lever dvs.. och btw vi har kirrat den bästa presenten! och när jag inte trodden dagen kunde bli bätte så fick jag 250 riksdaler av pappa för jag dammsög köket, hallen och vattnade blommorna :D


här nedan ser ni min snygga vodkaflaska som skall invigas ikväll! Vi ses i dimman!
MIN VODKA, INTE DIN!

Kommentarer
Postat av: Anna

vi kommer att ha så jääävla roligt :D:D

2008-09-27 @ 14:46:18
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Nico

hej, fin blogg du har

2008-09-27 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0