FÖR CASHEN DE TAS

allting börjar med en blick, du känner att det snygga offret du just skådat tittar tillbaka på dig. efter blickarna mötts känner du dig varm och lite pirrig inombords. du tar mod till dig och går sakta fram till skönheten du nyss skådat och pratar,klämmer lite och redan nu kan du tänka dig hur bra ni skulle passa ihop. efter ett tag blir du kanske osäker, tänker på framtiden, om du verkligen är redo, kommer det funka mellan oss? det är många tankar som flyger runt i huvudet. du kanske till och med är såpass osäker att du måste prata med en vännina för att fatta rätt beslut. det finns ju så många, mister man en står tusen åter! det finns ju olika färger,storlekar och till och med för olika årstider. men tillslut inser du att ni är menade för varandra, så du plockar upp plånboken, går till kassan och betalar skorna.
hur gör du när du köper skor?

ja, jag är en skopsykopat som lätt faller för frestelser och idag har jag utökat min samling då jag och min käre anna var på nova och shoppade. och jag som bara skulle handla ett simpelt ångstrykjärn..

se dagens inköp nedan:
JAG ÄLSKAR SKOR

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fan cool alltså =)

2008-09-20 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0