FINNA LYCKAN I AMERIKAT?

idag är det torsdag, och en ovanligt bra sådan. i skolan fick jag äntligen gjort provet som jag fasat för, och det gick hyffsat bra, tror jag iallafall. vanligtvis brukar vi ha grafisk illustration i 4 timmar på torsdagar, men var på arbetsförmedlingen istället, vilket satte griller i mitt huvud. min framtid är lika klar som en sten i en dimma(jag har ingen aning om vad jag vill göra). eller jo, jag ska såklart hitta min mr right (som förövrigt är skittät, tall, dark and handsome) och starta upp ett liv som pokerspelande hemmafru. men tills dess får jag väl utbilda mig till något coolt i väntan på bättre tider så att säga.  funderar starkt på att bli au pair i förenta staterna då jag inte har något annat vettigt för mig och man tjänar riksdaler på det samtidigt som man kan tänka ett år på vad man ska göra. men jag har lite tid att tänka, och jag behöver inte bestämma mig riktigt än som tur är.  btw idag noterade jag att mina inkomster ligger femhundra plus på kontot(!!!!) det har typ aldrig hänt förut, och imorgon inkasserar jag nya pengar (CA-CHING!)
jag är så rik så att jag kan spela på hästar, det ni.
lycklig amerikansk familj
/Er amerikanska(?) miljonär klin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0