EN HÅRD VECKA I GRUVAN

idag är jag omänskligt trött och orkar ingenting. trots detta lyckades jag ta mig till skolan och vara effektiv  (och med effektiv menar jag att sitta och uppdatera min blogg) och jag kan inte bärga mig tills uret slår 14.00 och den hårda veckan i gruvan slutar. efter skolan bär det av till ikea och sedan väntar en romantisk måltid som ska avnjutas hemma hos ida. efter måltiden blir det troligtvis några parti poker, hade varit nice att inkassera lite riksdaler till helgen. min kompanjon anna sitter just nu bredvid mig och beställer biobiljetter till morgondagen.  den här helgen kommer bli nice har jag på känn.

/er gruvarbetare klin


Kommentarer
Postat av: Annaaaa

klaaaart helgen kommer bli perfa !! :D <3

2008-09-12 @ 16:42:16
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag hörde att ni också skulle se Patrik 1,5 :) Vi såg den idag ju och den var sjukt bra, söt, mysig och ROLIG! Enjoy^^

2008-09-12 @ 23:38:42
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0