EN HÅRD DAG PÅ JUBB

ja jag vet att det är skittråkigt att läsa om andras dagar, speciellt om de är
helt meningslösa. just därför tänkte jag nu berätta om min totalt meningslösa
och för att inte glömma, jävligt långa, dag.

den började 06 00 då väckarklockan ringde och jag fick rusha som vanligt,
sedan ankom jag till skolan. slutade runt fyratiden, och inte nog med det
utan jag var tvungen att stanna över för att få klart min jävla flashfilm. men
hårt arbete lönar sig som man säger i grönland, och min film är nu nästan
klar, ska bara lägga på musik imorgon.  funderar på att lägga upp den på
youtube, men tvekar då youtube's servrar kommer antagligen överbelastas
då den är så jävla bra och alla kommer vilja se den.

fassan är just nu och hämtar mat och när han kommer hem ska vi förtära
maten och sedan skratta åt alla i idol.


btw, ironi är min vän.


Kommentarer
Postat av: Annaaaaaa

JAG TYCKER DE E JÄTTE INTRESSANT !! :D <3

2008-09-10 @ 21:47:28
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0