WHAT HAPPENED YESTERDAY?

  • sju personer spydde (på bla. möbler,pooldeck mm)
  • ett playstation gick sönder
  • min ultrasnygga vodkaflaska är borta
  • likaså min heder
  • ölspelet spelades (och vi alla vet hur det slutar..)
  • sov 2 timmar i ett svinvarmt rum på en skummadrass
  • ~15 personer pratade engelska konstant under hela kvällen
  • mina leggings glansdagar är över, och de avled igår.
  • baguettefrukost är imba
slutsats:
ungdomar + alcohol = fail



mitt huvud vill dö och jag ska nog gå & kolla på sex and the city och sen sova.
jag kommer att sakna dig min älskade vodkaflaska, vi ses i vårt nästa liv. RIP
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jossan

RIP Klins leggings.. Du har rätt: Ungdomar + Alkohol = Fail! Hahah.. ;D

2008-09-29 @ 18:46:31
URL: http://josephineb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0