SKA VI GIFTA OSS?

jag har fått bevis på hur störda människor det finns (tur att jag inte är en av dom)
idag fick jag nämligen detta mejlet:

Hej,
Jag såg ditt kryppin och jag blev direkt uppfylld av glädjeoch tänkte att vi kanske har en lovande romantisk framtid tillsammans för du verkar vara trevlig och mogen. Och jag är tokig i allt som är moget.

Jag var ute i Helsingborg i helgen och när vi kom hem så var kl redan 3.30 och vi var helt trötta. Tänk om du hade följt med så hade vi kunnat dansa lite till lite R&B och hip hopp musik. Vill att du ska få mig att bli snäsvag för dina magiska rörelser med rumpan. Hoppas du har sexiga jens som framhäver dina kvinnliga former.

Hoppas att du skriver och berättar lite om vad du har jort. Jag vill lär käna dig och jag har en känsla att vi har mycket att prata om.

Puss och kram
Jag skickar en bild




När man får ett sådant här brev väcks några tankar:
1. VARFÖR I HELVETE SKICKAR DU TILL MIG?
2. nej jag tror inte jag ska träffa och lära KÄNA dig,
(det hade dock varit ett plus om du var het och pluggade lite på grammatiken, alternativ om du var miljonär.)
3.  jag tänker inte bära sexiga J-E-N-S som främhäver mina kvinnliga former! (menar han att jag är fet?)
4. hur kan han veta att jag är trevlig och mogen? jag har aldrig pratat med dig ditt fucktard.
5. vart är världen påväg?


jag vet var jag är påväg iallafall,
och det är in i bingen, snart iaf..

Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Line

Det där var nog det sjukaste jag någonsin läst! xD

2008-10-14 @ 21:55:39
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller vekrligen med dig; Vart är världen påväg ? :S Sjuukt sephe människa :P haha

2008-10-14 @ 22:40:34
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Steven

HAHAHAHHAHAHA, FAN VAD KUUUUL!!!!111!!!!!

2008-10-16 @ 20:00:28
Postat av: Rebecka

hahahahaha, jag kan inte sluta skratta! Trots att det är ganska obehagligt. omg, jävla människa.

2008-10-18 @ 14:17:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0