ONE NIGHT IN THE WOODS

fredagar, är de inte underbara? nja.
dagen började med sovmorgon för att sen jobba med min hemsida i skolan. efter da school blev det fika med mimmi och wardh för att sedan sakta men säkert bege sig hemåt mot det lilla samhället löddeköpinge.  egentligen var det tänkt att denna fredagskväll skulle vara  en klin&mimmi chillkväll deluxe, men så blev inte fallet. vi kollade på idol, och johan åkte inte ut (<3).  efter idol blev vi inveterade på fest i skogen (läs jävligt lång in i skogen) av linus. vi stack dit, hade trevligt osv. vid femtiden var det dags att bege sig hemåt, vi fick gå på en jävligt lång,jävligt mörk och jävligt obelyst väg i den tidiga ovärmande morgonnatten för att sedan bli hämtade av gunsan.

ikväll fyller ida år
och om jag hinner senare så ska jag bege mig till nelly och gosa med de andra tjejerna.
och för att inte förglömma, vi har studiedag på måndag. LIVET LEKER!!!!!

xoxo
klin girl

Kommentarer
Postat av: Anna

haha låter som om du haft det trevligt ändå ;D haha :D:D (BARA 3 DAGAR KVAR :O)

2008-10-04 @ 20:14:44
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0