BANANKONTAKT ÄR MIN TAKT

ja kära vänner, då är det väl bara för mig att berätta varför jag kände mig så busig igår.

anledningen var inte mer spektakulär än att jag skulle på en överraskningsfest för den nyss fyllda artonåringen hugo. han visste ingenting utan trodde att han och sara skulle få en mysig hemmakväll, men tji fick han! när han kom in i lägenheten var alla knäpptysta, han fick på sig en ögonbindel och när sara sa "nu kan du ta av dig ögonbindeln" stog 30 personer och skrek "GRATTIS HUUUUGO" mitt framför nosen på honom. 
om det hade varit jag som stod där med ögonbindeln hade jag troligen fått en hjärtinfarkt eller dylikt. mycket trevligt sammanträde, men även de trevligaste sammanträdena lider mot sina slut, så därmed några timmar senare när promillen var höjd ett par procent i kroppen var det dags att åka hem till kära löddeköpinge där jag och mimmi hamnade på efterfest med poker, bröstmätning och spyor.

nu ska jag umgås med dagens homeboy som jag kallar för ipren.

MMM en slemmig blöt puss
  PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Din älskarinna

Låter ju sjuuukt najs :D <3

2008-10-12 @ 18:38:25
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0