14 TIMMAR HAR GÅTT

LOGGBOK DAG NUMERO UNO.
Jag vaknar upp mitt i natten, känner mig kallsvettig och hungerskänslorna i min mage blir intensivare för varje minut som går. Mitt enda levebröd är nu skånemejeriers björnbärsfil och kranens porlande vatten. Tanken på att jag måste leva på denna föda i tre dagar får mig att vilja ge upp. Det finns även hinder på vägen såsom inget alkoholintag på 12 dagar, inga orala aktiviteter på 29 dagar samt att jag ej kan uttala ord som innehåller bokstaven S (Jag hatar dig konsonantjävel). Tre dagar till, sen kommer jag bli en helt ny människa (med en osvullen tunga).



Klin Dileva

Kommentarer
Postat av: Nelly

inget alkoholintag på tolv dagar, kommer du hålla det där?

2008-10-30 @ 11:47:38
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0