RIVSÅR, MÅSAR, MAGSÅR

KLINS LILLA JULBORD MED SAKER ATT GÖRA INOM TVÅ VECKOR:
GRAFISK KOMMUNIKATIONSPROVET (Jag hatar dig)
RELIGIONSARBETE ( 7 sidor ren glädje)
INFORMATIONSBROSCHYR  (Ingen vill läsa om grafisk kommunikation ändå..)
DOKUMENTÄREN (Jävligt roligt. Men ack så jobbigt.)
ETT FLASHSPEL (Jag kan lika bra dö nu)
RANDOM TEMA NÄSTA VECKA (Det är underskattat att gå hem kl 17 varje dag)



Jag söker nu dig som är arbetsvillig och motiverad till att göra mina hemstudier. Ingen erfarenhet krävs men skicka gärna in ditt CV + bild för säkerhets skull (Ty jag förmår mig icket till att anställa mindre fagra folk). Jag ser att du är framåt och lite av en nattmänniska då jobbet kan innebära obekväma arbetstider. Lön kan diskuteras men jag ser helst att den betalas i natura, groggvirke eller femtioöringar. Arbetsplatsen är glad och lättsam och jag önskar en likvärdig person med humor och ett stort hjärta. Arbetsuppgifterna som är spännande och självständiga innebär stor utveckling för dig som person och de är en bra merit för framtida studier. Tillträde snarast.

Tveka inte. Sök nu!


Kommentarer
Postat av: <^_^>

du kan ju ctrl-c och sen ctrl-v så kanske det löser sig snabbt och smärtfritt!

2008-12-07 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0