THEY DONT KNOW ABOUT US

Mysig helg. No words needed.
Synn att snön förstör ganska mycket bara.


Jag tänker börja med en ny tradition här på bloggen, nämligen KLINawards.

Jag kommer dela ut det på måfå till något/någon som jag inte hatar, och som
kanske gjort något bra för våran lilla värld.
Och det första priset någonsin (bambambam) går till...

CHRISTOPHER COLUMBUS!


Varför, tänker ni nu då?

Jo, för när Coffe tänkte segla till Indien eller vart han skulle(vad är det för fel på gps?)
hade han med sig massa mat. Och vad gjorde han för något åtråvärt? Jo, han SALTADE maten.
Och det är tack vare denna man som vi idag kan utplåna vår värsta fiende... snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0