JAG HAR DAMP, ADHD OCH RASTLÖSHET

Idag var en mycket spännande dag som inleddes med studentmössprovning, beställde grejer för ungegär 1,2  K vilket jag tror att pappa blir väldigt glad för. Det är fan inte långt tid kvar nu tills man kommer få klippkort på arbetsförmedlingen. Jag tror att jag kommer gråta som om jag fått pepparspray i ögonen den dagen vi tar studenten. Äsch, nog om det. Senare på dagen bar det av till Utmaningarnas Hus i Malmö. För de som inte varit där är det som fångarna på fortet, man går in i olika celler och löser olika uppgifter.
Jag, Anna,Mimmi,Nelly och Jeppe var i ett lag, vi kom trea av fjorton lag vilket inte alls är illa spikat.   Sjuka grejer fanns där inne, bla. ett rum där man skulle skrika så högt man kunde, eller något. Skoj var det iallafall och jag är totalt utmattad denna kväll, men jag måste hålla mig vaken för det är Desperete Housewifes senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0