YOURE MY SPARKPLUG LOVE

Idag har varit en skojsig dag. Gick till skolan (som jag är jävligt trött på) och lekte med broschyren första lektionen. Andra lektionen blev jag klar med mitt übercoola spel och på eftermiddagen väntade jag på Mimmi som skulle klippa klart så vi kunde handla lite julgrejer. Helvete vad jag handlade ramar, helt galet. Igår såg jag en klänning som jag blev kär i, som var perfekt till julavslutningen. Jag dealade med pappa att jag skulle betala 20 kronor av den, och att han skulle betala resten. Jag tyckte det var en bra deal, han med. Så efter vi ätit stack jag upp till Center Syd och inhandlade min 
julklänning, Jag kommer nog snart få egen nyckel till Center Syd om jag fortsätter i denna takt. Och det värsta är att jag har en del kvar att handla. Jävla schkit.  Imorgon ska vi måla med vattenfärger i skolan. Motivationen ökar för varje dag.
Ge mig en grogg eller två, så blir nog allt bra.

bezt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0