VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?

Jag vet att jag är sent ute. Men jag har inte haft tid att uppdatera bloggjäveln!!!
Men jag tänkte iallafall dedikera det här inlägget åt Johan Palm och hans fjortisfans.


När Johan Palm åkte ut ur idol blev det rena rama hysterin, wtf liksom? Alla som står och bölar måste ha något fel i huvudet enligt mig. Jag undrar hur de tänker när de står i publiken med sina fula bandanas och mascaran rinner. Vad hände med 93:ornas stolhet? Eller iofs, de har nog aldrig haft någon. Jag har en teori om att alla som föddes efter den 21 Februari 1991 blev mentalt efterblivna. Jag tror att det stämmer. Och vad är egentligen problemet med den retarderade tjejen som började hyperventilera när Johan uppträdde? Hon sa senare att Johan Palm betydde mer för henne än hennes egen familj. Jag hoppas att hennes familj sätter henne i karantän och plågar henne till hon får lära sig lite hyfs. Om jag vore Johan Palm hade jag blivit ganska rädd. Men han kanske inte bryr sig så mycket, han lär ju få ligga som aldrig förr.

Johan Palm. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer
Postat av: your lover

jag kunde inte sagt det bättre själv !! <3

2008-12-08 @ 13:41:16
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nu är det såhär att jag skulle vilja understryka att jag inte är mentalt efterbliven, men att de som är födda efter MIG är det. Ville bara påpeka att det finns undantag Klin Linder.

2008-12-11 @ 11:28:40
Postat av: Johan

Vet inte vad du ser i hanom men kolla så vit killen är :O tillo med jag kommer bli mer känd än honom , lixom haha han så som krillebooi :)

2009-05-19 @ 23:20:41
URL: http://snobblogg.blogg.se/?tmp=19231234

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0