MIDNATT RÅDER EJ LÄNGRE

Hallå era materialister!
Ja, ni hörde. INGEN kan förneka att julklapparna är en (läs skitstor) ganska stor del av julafton. Eller ja, jag kan inte iallafall. Visst är det trevligt att träffa nära och kära. Men vad vore julen utan dess paket och glans? Lite som att ta bort Kalle Anka, man vet att det är något som fattas men man kan inte riktigt komma på vad. Iallafall, julen var trevlig med tomtar, glögg, mandlar och alla dess tillbehör. Jag blev rikare med produkter som: mobil(rosa), festivalbiljett, pengar, parfym, plattång(rosa) och massa annat skit.Men min brors present var ändå top noch, vodka och blannevann! Varför är det inte jul oftare? Livet hade varit så mycket enklare då. Ska även säga att min pudding Fanny har nu blivit stor flicka.

364 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!!!

vill ha dig i mörkret hos mig



Kommentarer
Postat av: Sara Nygren

hejsan!

jag gick i b på skönadalsskolan i hofterup under lågstadiet och mellanstadiet och jag tror vi gick i samma klass :):)

Sara är mitt namn, du kanske inte kommer ihåg mig med jag komer ihåg dig:)

Ville bara säga det haaha

2009-01-04 @ 17:56:24
URL: http://saaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0