IM THE KING OF THE WORLD

Idag är jag bäst. Jag har gjort det fruktade provet som jag skjutit upp allt för länge samt jag fick MVG på självbiografin. Jag försökte även att göra min flashfilm KLINBOARDING internationellt känd genom att ladda upp den på en spelsida som Wardhis tipsade mig om. Men den fick inte finnas kvar på sidan då det tydligen inte var acceptabelt att erbjuda visning av brösten om man röstade full poäng på mig. Jävla Amerika. Ikväll ska jag på julbord med familjen I guess.
På tal om annat så fick vi en chokladkalender till klassen idag. Man får en bit av Magistern om man är snäll.

Chokladkalendrar är ett jävla påhitt egentligen.  Alla vet att choklad är onyttigt osv, men:


I en kalender finns det 24 bitar.
I en bit choklad som väger 3 gram finns det finns det 15 kalorier.
15 gånger 24 blir 360.  Alltså innehåller en chokladkalender 360 kalorier.
Tänk på det ni! nu ska jag i alla fall öppna nummer nio..


 

Såhär mycket motsvarar 360 kalorier! Bon appetite!
JAG HOPPAS DU BLIR FET

Kommentarer
Postat av: Steven

kul....

2008-12-11 @ 10:20:49
Postat av: Gurre

Själv äter man upp emot 8000 kcal om dagen.. :P

2008-12-12 @ 17:34:29
URL: http://www.gustavlindeus.blogspot.com
Postat av: Linn

Haha vilken kass sida där man inte får visa brösten för att få full poäng. :P...

2008-12-15 @ 19:25:35
URL: http://coldasice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0