I TOLD EVERY LITTLE STAR

Idag så vaknade jag approx 06.21 av att mitt hus skakade. Jag trodde först att jag drömde. Men det gjorde jag inte, utan det var en jordbävning! Helt galet. Anna ringde mig kort därefter och frågade om vi kunde julhandla idag. Det var ett tufft val, skola eller shopping? Jag tänkte inte länge utan valde shopping. Så jag kollade på nyheterna och somnade sedan om. Jag och Anna träffades senare i Malmö där vi köpte present till Ehsan (Han ville ha en spegel). Han blev glad och tackade för den i direktsändning! Jag fick lite inköpt och sedan begav jag mig till Center Syd med Mimmi där ytterligare inköp uträttades.

Lussevakan firades med bio (VAD HAR HÄNT MED MINA ALKOHOLVANOR!??!)
Jag, Anna och Fanny såg tre bra filmer och åt god föda samt chillade med vakter kl 7 på morgonen.
Dagen efter lekte jag Fanny och Nelly hela dagen.

Imorgon ska jag göra klart mitt flashspel sen orkar jag inte mer.. JAG VILL HA LOV!!!!!!!(UTROPSTECKEN)!!!! NU

PUSS FRÅN MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0