I SEE YOUR TRUE COLOURS

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera. Men det blir lätt så när man håller på att drunkna i ett hav av orientaliska läxor. Jag förstår att ni vill veta vad jag gjort i detalj den här veckan, men ack nej det orkar jag icket berätta. Jag kan berätta att det har varit sleepover i malmö hos Jeppe. Vi var jävligt duktiga och detta ledde till att vi blev färdiga med vår dokumentär. Jag, Anna och Jeppe - Jakten på kärleken. Sjukt B men cool ändå. Kan länka när den kommit ut på youtube, he he.

Det har inte hänt så mycket i veckan men jag har iallafall kommit på att jag nog varit kär i Ted Gärdestad om jag var tonåring på tidigt åttiotal. Annars inget nämnbart, eller jo, jag har inte tappat bort någon tändare. Ett perfekt veckoavslut hade varit att skrämma lite älgar med D, men vi får se hur det blir med den saken. 


Pussenuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0