DAN FÖRE DOPPAREDAGEN

Sjukt fult namn egentligen. Varför heter det ens dopparedagen? Eller det kanske bara är jag som associerar namnet till något helt annat? Vem vet. Iallafall, gårdagens inlägg skrevs av veckans gästbloggare, nämligen Wictor. Han har inte alla hönsen hemma men man kan inte klandra honom. MEN Imorgon är det dagen D (som nog inte undgått någon)nämligen JULAFTON!!!!!!! Idag har jag slått in alla mina gåvor till nära & kära och ätit pepparkaksdeg. Kan uppfattas lite  jobbigt, men jag ska ge personen som uppfann presentkartonger en redigt stor lussebulle, eller ett bj.. Och jag tycker att my lover ska komma hem nu.

Ömhetsbevis från KLIN 

MM DE E SÅ GOEETT




Kommentarer
Postat av: Din Fru

Kan det vara mig du syftar på som ska komma hem ? ;D NU är jag hemma iallafall, ringde dig nyss, men du sov :P Din pappa skulle be dig ringa mig ! ;) <33

2008-12-28 @ 13:25:07
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0