Dagen före the J day, kliver the special in och bloggar.

Jag har alltså fått äran att skriva några rader i bloggen om flickvasken KLIN eller Clean, ja välj själva!
Så varför inte dra fram i lucka 23, ett skjujt internt skämt till och börja med!

För som sagt, enligt mig är fel att benämna Caroline som KLIN utan det ska i folkmun numera vara Nessie...
Och varför detta motsägelsfulla smeknamn måntro?
 
Jo alltså, en dag gick hon lite för långt, extremt  men omtyckt!  




Ja, säga vad man vill om denna gröna flickvask, men hon är bra dum i bland. Men vi gillar henne ändå!

Annars tar jag i akt och tycker ni ska checka in min blogg istället... 

Om inget annat önskar jag er läsare en God Jul och gott Nytt år, och nej ni får ingen hästens säng i år i heller hur mycket ni än vill pirra i den!

Kommentarer
Postat av: KLIN själv

sjuk människa ohja

2008-12-24 @ 13:04:10
URL: http://klin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du gullet?:
Kom ihåg mig?

E-mail? (är du snygg addar jag dirr):

Din coola blogg:

Nå, vad har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0